USAtravelkids.reismee.nl

Hiking, New Hampshire

We zijn aangekomen in New Hampshire. Uiteindelijk is niet Levi, maar Raf meegegaan naar de baseball wedstrijd. Het was erg bijzonder, zo'n stadion, cheerleaders, etc. Hij vertelde de volgende morgen in geuren en kleuren hoe het spel werkt én hij had een bal gevangen:

Ruben is nog met Roger naar de kroeg gegaan daarna. Wat een verhalen hier met die verkiezingen. Er zijn serieus mensen die voor die Trump gaan! Ja, anders was hij geen kandidaat geweest, dus het is logisch, maar het is toch moeilijk te volgen. Er zijn constant debatten op tv, leuk om mee te krijgen. En heel Amerikaans eergisteren: BREAKING NEWS, Hillary accepted to run for president?!? Was er nog iemand die dat niet verwacht had

Yell
?

Maar goed, dus in die kroeg is Ruben met allerlei mensen in gesprek. Hillary is een crimineel roepen ze (vanwege email schandaal). En hij spreekt met een dame die in haar huis allerlei soorten wapens heeft. Ze zegt dat ze vindt dat meer mensen een wapen zouden moeten hebben om zich te kunnen beschermen en dat leraren er een moeten krijgen en getraind moeten worden er een te gebruiken. Dit gaat onze pet te boven....

We zijn nu in New Hampshire en het is prachtig:

We hebben een hele leuke korte hike gedaan in het bos. Met name Raf vond dit erg interessant. Zag overal vanalles: omgevallen bomen, kleine beekjes, paddestoelen etc. Joas was erg moe, dus die zat op de nek. Levi vroeg de hele weg: wat gaan we hierna doen? Levi... dit IS wat we gaan doen vandaag!

We verblijven in een huis via Airbnb van Steve. Het is een vakantiehuis voor hem, maar er wonen hier ook mensen voor vast. Het is hier goed vertoeven:

Dit plaatje duurde precies 30 seconden. Toen ging het meppen, duwen, trekken en schreeuwen weer verder

Cry

Maar een prima zwembad erbij en heuvels om op te spelen. We hebben vandaag alleen wat koeler weer. Tot nu toe elke dag dik 30 graden en warm, vandaag vooraan in de 20, maar het wordt weer beter.

We zijn hier tot woensdag en zullen nog meer trails doen. Dan door naar Connecticut...