USAtravelkids.reismee.nl

Atlantic City

Next Stop: Atlantic City!

Waarom? Omdat we dachten: tja, dat is weer heel iets anders (en daar houden we van, steeds iets anders) en ok... het is toeristisch, maar niks mis met af en toe toeristisch toch?

Nou, we hadden een mooi hotel en de kinderen vonden het te gek om met z'n vijven in een hotel te slapen. Er is hier buiten de casino's vanalles te beleven: een kermis, een rainforest café, een ripley believe it or not museum etc. Dus elke avond op pad, jaja. En overdag zit je recht tegenover een strand met heerlijke golven!

En ja, daar word je goed moe van haha:

In het museum waren we helemaal melig:

Kortom: niet heel veel te vertellen, want wat vertel je over een toeristische plaats? Er zijn heel veel souvenirwinkels? Nou ja, hier kon je als souvenir geschilderde krabben kopen; hun huisjes waren geschilderd als batman, spiderman, etc, hahaha!

En er waren heeeel veel casino's. Daar kwam direct security op me af toen ik wilde filmen! En er was een demonstratie van werklui bij de Trump Taj Mahal tower.

Een hoop vertier en lol dus weer de laatste dagen. De kinderen gaan inmiddels om 22u of later naar bed en we moeten al bijna weer terug. Dat wordt weer een flinke jetlag straks!

We zijn nu weer terug bij tante Els in Peabody voor onze laatste dagen hier.