USAtravelkids.reismee.nl

Out in the country: Bethel, Connecticut

Een heuze parel hebben we hier gevonden! Bethel, Connecticut…. Thuis heeft vast er nog niemand van gehoord, maar lang leve AIRBNB. Zo kwamen we op deze plek terecht! Het huis lijkt uit een aflevering van onze favoriete home channel programma’s, wat een feest. Het is ruim, veel hout, alles perfect op elkaar afgestemd, te mooi voor woorden:

Op het terrein, wat groter is dan een paar voetbalvelden, staat het huis van de verhuurders en de cottage die wij huren. Bij een cottage verwacht je dus een klein huis, maar het is groter dan ons eigen huis. De tuinen zijn megagroot en er is een heerlijk zwembad.

Wat een walhalla....

Raf vraagt als we op deze plek wakker worden: mama, waarom hebben we steeds een ander huis? Dan leggen we hem uit dat dit dus voor ons vakantie is: 3 weken lang op avontuur, steeds weer andere huizen en plekken ontdekken en leuke dingen doen. We kiezen hier dus zelf voor haha! Dat vindt hij wel grappig.

Er zijn hier ook 3 kinderen van het gezin dat hier woont, leuk dat ze daar ook af en toe mee kunnen spelen:

Toch is er ook een nadeel hier (zie ook mijn laatste facebook post): zodra je stopt met zwemmen, voetballen, spelen etc en besluit te gaan zitten en genieten van het uitzicht… komen de kids: ik heb honger, ik heb dorst, levi duwt mij, geschreeuw, gegil etc. PFFFFFFF….. Graag hadden we langer dan 10 minuten achter elkaar van deze plek in rust willen genieten, maar hee, zie het maar zo, we hebben meerdere keren in rust 10 hele minuten van deze plek genoten: LOL!

Morgen gaan we hier nog 1 dag genieten. In plaats van om 11 uur mogen we om 17u uitchecken, dus kunnen we er nog een heerlijke dag van maken. Dan rijden we door naar Steven en Eileen, neef en nicht in de suburbs van... NEW YORK!