USAtravelkids.reismee.nl

Bye, bye.....

Het zit erop! De vakantie is voorbij, zometeen gaan we naar de luchthaven. Ik zat gisteren met Raf in de auto en zei: 'jammer he? dat het nu bijna voorbij is, het is leuk in Amerika he?'. Waarop Raf zei: 'ja, mama, ik vind het hier heeeel leuk, nog leuker dan Amsterdam. Zullen we hier gaan wonen? Als we heel veel centjes hebben, kunnen we hier misschien een huis kopen. Dan hebben we wel duizend centjes of wel honderdduizend nodig!'. Ik vroeg hem wat voor huis hij dan ging kopen. Nou, een huis met een zwembad en een tv, en borden en bekers. En een kamer van Chase en Sky en Marshall (Paw Patrol) voor alle kinderen. En hij zou vriendjes maken hier op school, hoe cute! Toch gaan we terug. En zelf hebben we ook best weer zin in ons eigen bed, vrienden weer zien, etc. Het was goed, zeer goed, maar nu is het goed geweest. 24/7 tijd met elkaar. Het was druk, maar bijna altijd leuk!! We hebben geen oppas meer nodig (sorry Esther) om een leuke vakantie te hebben, hoe fijn is dat?

De laatste dagen hebben we ons goed vermaakt. We zijn nog naar Legoland geweest, heel gaaf was dat:

Je zag heel Boston, stadia etc, allemaal van Lego! wow!

Verder hebben we natuurlijk nog veel gezwommen, met familie doorgebracht etc, heerlijk is het hier! Dit zijn mijn neef en zijn dochter met ons in het zwembad:

Afscheid nemen is niet leuk, hoe lang zal het duren voordat we elkaar weer zien? Tja, who knows....

Van Butter, de hond van mijn neef en nicht is ook uitgebreid afscheid genomen. Hij was de attractie van de vakantie aangezien hij ook in het zwembad zwemt, zo grappig!

Off we go, leuk dat jullie hebben meegelezen en tot ziens in Nederland

Reacties

Reacties

Esther

Maar goed dat ik jullie gewoon in Nederland weer zie!! Hele goede reis en tot snel. Dikke kus aan alledrie!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!