USAtravelkids.reismee.nl

8 Kids in 1 House

De laatste dagen waren energiek, vol gezelligheid, struikelen over speelgoed, met z'n vijven in 1 kamer slapen (Levi overdwars in het bed bij Ruben en Raf met zijn benen over mijn buik bij mij in bed), teveel wijn, stevige discussie, hard gelachen, kortom: geslaagd!

We slapen voor 3 nachtjes bij mijn neef Steven en zijn vrouw Eileen. Ze wonen in de suburbs van New York en hebben 5 kinderen van 14, 12, 10, 8 en 6 jaar. Samen hebben we 8 kinderen:

De eerste avond gaan de kinderen pas om 0.00u naar bed en nog steeds willen ze niet zoveel is er hier te zien en doen. Xbox, speelgoed, buitenklimrek, nog meer speelgoed, nog meer kinderen: jaaaaaa!!! De volgende dag zou ik met Levi en Raf naar New York gaan, maar ik krijg Levi gewoon niet mee! Hij vindt het geweldig hier. Dus we hebben een mama en Raffi dag. Hij kijkt zich de ogen uit en bijna moeiteloos loopt hij 5 uur lang. We gaan naar Times Square, de Empire State Building, Briant Park.

De volgende dag is weer GEWELDIG! Wat een vakantie, wat een indrukken! We gingen vandaag namelijk naar de Bronx Zoo. Wat een dierentuin zeg! Het is een soort attractiepark en dierentuin in 1. We lopen weer wat af, maar de kinderen hebben de tijd van hun leven.

De Gorilla's zijn erg interessant, net alsof de jongens naar zichzelf kijken als ze 3 vechtende baby gorilla's zien stoeien!

Morgen weer een nieuw avontuur, dan rijden we naar Atlantic . Dan nemen we afscheid van onze familie en hopen we dat we elkaar snel weer een keer zien (het was nu 10-12 jaar geleden dat we hier voor het laatst waren!)....